Abonnement aanvraag

  • 01

    Contact

    Registreer uw club door contact met ons op te nemen via het contact formulier. Vervolgens zullen wij op basis van uw informatie.

  • 02

    Registratie

    Vervolgens wordt de club op basis van de gekozen opties geregistreerd in het Systeem. Extra opties worden aan of uit gezet

  • 03

    Betaling

    De betaling zal indien mogelijk gebeuren op basis van automatische incasso. U krijgt hiervoor apart een e-mail.

    Indien dit niet mogelijk is zullen we aan het begin van iedere maand een betaal link sturen. 

  • 04

    Opzeggen

    Het opzeggen van het abonnement dient minimaal een maand van tevoren te gebeuren. 

  • 05

    Ingebruikname

    Nadat de club geregistreerd is dient de administrator / hoofd verzorger van de club zich te registreren via het systeem. Dit kan via verzorgingsplanner.nl of via de App. Kies hierbij altijd eerst de juiste club (als deze nog niet in de lijst staat, moet u even contact opnemen)  Nadat u admin rechten voor deze club hebt gekregen, richt u het systeem in zoals beschreven in. (TODO) . Daarna licht u uw spelers / gebruikers in om zich te gaan registreren. (zoals omschreven in TODO)